lördag 2 mars 2013

Vad hände ?

Var riktigt kul att vara till Kokkola igår med L&M. Hittade något smått vid Gina och till sist blev det mat vid Hese. När jag kom hem for jag snabbt i duschen och fräschade upp mig. Tillbringade resten av kvällen med Anu, Johanna och Jenny. Superbra fredag med andra ord!

Hade däremot huvudvärk när jag kom hem från Kokkola. Tänkte inte destomer på det och slängde in en burana. Hjälpte en liten stund och sen kom huvudvärken tillbaka. Tolv inatt när jag kom hem blev det riktigt obehagligt..kände mej otroligt yr, mådde illa och huvudet höll på att sprängas. Inget hjälpte, varken burana, mat, vatten...sista jag provade var att lägga mig på spikmattan.. konstigt nog somnade jag ändå vid två inatt och imorse var huvudvärken borta, tack gud för det! Får hoppas att den aldrig mer kommer tillbaka.

Mirakelmatta?
Idag är det som vanligt läsning på schemat. Kanske en promenad på eftermiddagen också om solen tittar fram?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar