torsdag 2 maj 2013

Long time no..

see. Jaa-a, var har jag hållit hus? Har slutat skolan men har ändå inte bloggat? Kan säga att jag bara inte haft nån lust eller motivation till det. Men nu tänker jag börja på på nytt, så mycket som jag hinner och orkar. Tänkte berätta lite vad jag gjort nu denhär månaden.

Sökte in till skolor 28:de mars:
1) Sjukskötare - Novia
2) Häslovårdare - Novia
3) Socionom - Novia



Har även hunnit spendera en del pengar under aprilmånad. 6.4 blev det en ikea-resa till Haparanda från jobbet. Fick hem mycket fint!


En del kläder har jag också köpt..


Har även hittat klänningar till studentdimissionen och middagen. Inte lättaste precis. Ger bara en liten sneakpeak, mera får ni se när det blir aktuellt! ;)


16.4 började jag jobba hos Oy Alholmens Kraft Ab här i stan. Spenderar 8 h av mina vardagar där. Trivs bra och skönt att ha en rutin igen efter att ha haft tre veckor ledigt!


Har förstås spenderat mycket av min tid med mina fina vänner! Vad skulle jag göra utan er?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar