fredag 7 mars 2014

Interior inspiration

Inredning e ju nåt som ja ha varit intresserad av sedan jag var jaa, typ 10 år. Eftersom mamma också är ett inrednings-freak, och ja var alltid med henne när hon bestämde hur hon sku ändra om hemma, då hon renoverade möbler, målade å tapetserade rummen osv.. så började jag själv också skissa å planera hur jag ska vill ha det i mitt rum. Nu när jag har mitt egna place är det ju så myki roligare också. Har nog kommi en bra bit med inredningen i lägeheten min, men alltid finns de ju nåt man vill ändra på eller addera.



 
 
Vill få upp mera tavlor, speciellt i vardagsrummet/sovrummet där ja knappt har nåt upp på väggarna. Personliga bilder å texter.



 
 
Sen vill ja också hitta nån fin möbel till hallen. En bänk eller byro, helst nån gammal som ja fixar upp lite. Å så en spegel att ha ovanföre. Har nu bara ett blombrä vi fönstret som är brevi ytterdörren, å de blir ofta överfullt med saker.                                                                                                                    




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar