torsdag 22 augusti 2013

Long time no seen

Var ett tag sen ja bloggade. Men nåjaa, har haft mycke att göra nu så har inte heller haft tid. Kom ju i söndags hem från Helsingfors. Denhär veckan har ja jobbat mina sista skift på jobbet ja nu haft i 3 år. Har rensat ut onödigt skräp i mitt rum här i Jakobstad, tvättat kläder och packat det allra sista som i helg tas till Vasa. Förutom det har jag umgåtts med vänner och familj och där emellan också tränat lite.



Föstår int att de är såhär nära nu. Om tre dagar flyttar jag ut på riktigt. Kommer att bli en stor förändring. Att ta eget ansvar, ny skola, ny stad, bort från bästa vännerna och familjen. Men det kommer endå att bli så otroligt roligt.

Nu ska ja hitta en bra film att se medans jag lyssnar på musik. Blir tidigare kväll idag, fö imorron e de tidig väckning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar