torsdag 5 september 2013

Vasabo ~ long time no seen

Hej på er, de va ett tag sen sist! Är ju nu vasabo och har börjat vänja mej vid studielivet. Mina dagar består av skola & hemstudier, och den tid som lämnar över sätter jag på vänner, hemstaden och lite olika sysslor här i Vasa. Ännu har jag inte hunnit så mycket med att lära känna Vasa, förutom att jag besökt några barer, cafér, matbutiker, loppisar och så har jag varit ut på långpromenader. Trivs nog bra i min studiestad!

Såhär ser det ut nu i lägenheten. Gardiner har ja hängt upp i vardagsrummet och har också fått int mer inredningsprylar. Bl.a blommor, lyktor..





Vill ännu ha upp några hyllplan på väggarna och även skaffa nån golvlampa att ha vid soffan så ja ser nåt när ja läser på kvällarna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar