tisdag 10 september 2013

Vasalivet

Hej på er ! Här kör ja på som vanlit. Hade en jättebra helg hemma i Jeppis å är nu tillbaka i Vasa. Skolan går bra. Sjukt roligt nu när man börjar känna klassen!! Har ganska lugn vecka nu med korta skoldagar och ledig torsdag och fredag. Underbart med långhelg! Blir förstås att fara hem till Jeppis igen då!

Mina dagar här i Vasa består av skola, att laga lunch när jag kommer hem, diska & städa och skolarbeten på kvällen. Har dessutom varit sjuk i förra veckan vilket resulterade i ett x-antal sjukhus besök och nu har jag även fått en ny förkylning. Försöker att slänga i mej så mycke vitaminer som möjligt just nu, för att vara sjuk har jag verkligen inte tid med. Sen när jag blir frisk igen vill jag börja på med träningen!

Just nu: Vitamin-vatten och utvecklingspsykologi.


Köpte igår gardiner från Hemtex till köket. Var svårt att hitta något som passade eftersom ja har så ovanligt köksfönster. Men dehär får duga en tid framöver. Hängde också upp en tavla på väggen så de inte skulle se så tomt ut. Den får också hänga där tills vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar