torsdag 30 oktober 2014

Alla helgona

Min morgon började med skolarbete och städning. Men samtidigt kan jag inte sluta tänka på att börja ställa till halloween/alla helgona. I helg firas alla helgona och jag hade tänkt ha över några kompisar hos mitt. Egentligen hade vi tänkt ha en mindre halloweenfest, men de flesta tycks jobba/ha andra planer. Iallafall blev det lite i-sista-minuten bestämmelse att fira imorgon.

Har inte alls tid att skaffa någon klädsel så tänkte köra helt vanliga kläder med någon häftig halloween makup. Linnéa är super på att teckna/måla/sminka så ska fråga henne snällt om hon vill ställa upp :) Hittade mycket inspiration på nätet.





 Lättaste skulle förstås vara  att bara använda sej av s  svart/vit. Det svåra  kommer däremot att vara  att få sminket att hålla hela  kvällen...
































Sedan tänker jag också fixa lite halloween dekorering här hemma. Mycket ljus förstås och en eller två pumpor hade jag tänkt kära ut. Säkert också någon girlang här och där.



I


     

        Inspiration.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar