torsdag 23 oktober 2014

Mooornin'

Gomorron! Tidigt uppe idag. Steg upp kl 7 när Robin skulle till jobbet, går inte riktigt att inte vakna när han kapplar åpå i köket :) Är ledig framtill 12.30 idag, när ja har lektion så tänkte ta mej ut på en långpromenad nu såhär på morgonkvisten. Länge sen jag var ut och gå en längre bit i Vasa, ända gången ja går är när jag ska till gymmet och annars så cyklar jag till skolan.
Hade egentligen menat gymma på morgonen, men blir nog bättre med träning på kvällen, när Robin också har innebandy.

Hade vilodag igår efter två träningsdagar. Känner mej riktigt utvilad nu. De lata dagarna behövs för att orka! Hade dock inte tålamod att sitta helt stilla, så det blev nog storstädning av lägenheten, hehe. Robin tycker ja e manisk med min städning, men ja..så är jag. Rent å snyggt ska de vara! Blir också lätt så, när man bor 2 personer på 36 kvadratmeter, att man går omkring och plockar upp 24/7.

Nåjaa, nu ska ja dricka morgonkaffet och sitta och njuta en stund i soffan tills det blir lite ljusare ute!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar