torsdag 12 november 2015

Pediatrik, promenad och legday


Go kväll! Idag har jag haft sovmorgon, gud så skönt!! Sov till 9.30, vet inte när jag sist skulle ha gjort det? Välförtjänt iallafall! Hela morgonen och förmiddagen tillägnades åt tentläsning hursomhelst, pediatriktent (läran om barnsjukdomar) var det som gällde idag, gick riktigt bra. Hoppas på goda resultat!

Bild från i morse. Solen sken så fin in i lägenheten och ljus hade jag tänt på vardagsrumsbordet.

Lista på vad jag sysselsatt mej med idag:

  • pluggat
  • tent i skolan
  • hämtat ut ett paket från posten
  • långpromenad med Zelma
  • lagat bananplättar och ätit dem ;)
Sitter nu i soffan och dricker kaffe. Funderar lite på julklappar, böjar ju närma sig. Är alltid ut i god tid med julklapparna. Om en timme ska jag sticka till gymmet för att träna benen. Ha en bra kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar