onsdag 3 oktober 2012

2 days left


Hej! Har sovit ganska ytligt inatt så var inte världens piggaste i morse. Men det gjorde inte så mycket eftersom jag bara hade en lektion från kl. 08.15-09.25. Måste bara älska sådana dagar! Nu kan jag sitta hemma i lugn och ro och fixa med nätkursen, läxor och konstdiplomet. Och det bästa av allt är att ingen är hemma, så jag kan spela musik hur högt jag vill utan att någon klagar!

Veckorna går så snabbt, vilket är både positivt och negativt. Man har mycket man ska hinna med, och kanske inte alltid hinner med. Men den bra saken är att om två dagar kommer Philip hem! Ser så framemot den här helgen, vi har massa med mysiga planer framför oss! Kommer att bli en mysig helg. Lämgtar!

Skiss jag gjorde på konst idag, snart får jag börja på
med mitt projekt!

Bara jag och vovven hemma just nu, puss på dej goosi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar