söndag 7 oktober 2012

Helgen

Hej alla! Har haft en super helg! Igår startade vi (jag, Philip, Philips mamma Carina, Ida & Toni + barn) kl. 09 mot Kokkola. Där gick vi runt i butiker och alla hittade vad de sökte. Före vi körde hemåt igen blev det mexikansk mat vi Predrinas, jätte gott men stora portioner! Resten av dagen tog vi det bara lugnt och på kvällen blev det paj med vin och senare filmtittande. Helgen kunde inte ha varit bättre, skönt att bara få ta det lugnt med Philip!

Var jobbigt att säga hejdå åt honom vid busstationen idag eftersom han nästa gång kommer hem om först 3 veckor. Men vi har klarar det förut så klart vi gör det även denna gång! Fullspäckat schema bara så man inte hinner sakna varandra, det har varit min strategi hittills. Nu ska jag sätta igång med läxor, för som vi alla vet så kallar skolan imorgon.



Lite av det jag shoppade:


Gick igenom varenda butik och vände på alla vinterjackor, menade för en
stund ge upp, tills jag hittade den här. Perfekt längd, storlek, foder och pris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar