måndag 29 oktober 2012

Besök från Ekenäs

Hejsan! Det händer inte så mycket spännande på dagarna, så det är därför det blir ganska glest med inläggen här på bloggen. Mina dagar består av skola, arbete, läxor och min sista tid går åt pojkvännen, vännerna och familjen. Idag var det menat att jag skulle i arbete, men fick skippa det eftersom jag känner mig lite hängig. Har sovit väldigt dåligt inatt (kanske för att det var fullmåne?), så det är väl en orsak och så håller jag nog också på att bli förskyld.

Mina kusiners mamma Åsa är på besök från Ekenäs, så ikväll har vi lyxat till det med ostar, kex och te! Nu ska jag ta en varm dusch, läsa lite på kemi och sen bara invänta att älskling kommer och gör mej sälskap resten av kvällen, bra så!



                                                                                 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar