tisdag 9 oktober 2012

4 år och 5 månader

Hej där! Känner på mig att uppdateringen kommer att bli ganska dålig den här veckan. Har en massa att fixa inför Åbo-resan som tar en massa tid + förstås läxor och skolarbeten. Men, idag är det iaf inte vilken dag som helst. För idag har jag och älskling varit ilag i 4 år och 5 månader! Tänk vad snabbt tiden går. Firar det troligen med ett längre samtal från Dragsvik ikväll. Idag är det 17 dagar tills Philip kommer hem, och jag säga er att jag räknar ner varje dag!

Har sen skolan slutade halv 3 lagat läxor, tvättat kläder inför resan och skrivit packnings- och handelslista. Nu blir det mat och efter att magen fått vila blir det länk i hamnskogen.

Jag och Philip förra året (tror jag) på Stockholmsresan. Älskar dej! <3
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar