fredag 19 oktober 2012

Höstlov

Länge sen sist! Dagarna bara glider förbi och snart är höstlovet slut. Att regnet öser ner varje dag gör inte saken bättre. Nåjaa, färdigt med deppandet. Under mitt höstlov har jag varit i Åbo med abiturenter, återhämtat mej från Åbo-resan (under hela helgen sov vi ca 4 h??), varit med mina fina vänner och haft en sleep-over hos Anu.

Idag vaknade jag alltför sent (kl. 12). Började städa upp i rummet och vika in alla mina kläder som jag tvättade igår. Sen blev det en lång, skön dusch och efter det har jag suttit i soffan och stickat! Hade planerat in en promenad med Lina idag, men det blir nog inte av p.g.a det dåliga vädret. Ikväll blir det endast att sitta hemma och ta det lugnt och troligtvis blir det även ett långt samtal från Dragsvik!



Dagens lunch. Bacon och ägg, mums!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar